blog modowy kombinezon

Kombinezon | moda na zwierzęce wzory

16:28Hypnotizing Fashion


Hej kochani,
Po krótkiej przerwie znów jestem. Nie będę się tłumaczyć, wiecie że czasem muszę sobie uciec... ;)
Także jestem, nowe sesje są w przygotowaniu, a dziś jeszcze wakacyjna. 
Przecież na pewno część z Was, wybrało sobie październik, jako czas na egzotyczne wakacje. Świetny pomysł, ceny dużo niższe,upały nie są już aż tak dokuczliwe, a przede wszystkim można uciec od tej okropnej jesiennej pogody... To tak w nawiązaniu do ucieczek..
Wiem, wiem... mam w naturze znikanie...  Dość prywaty. 
W tym roku cętki znów są w modzie. Jednak nie takie zwykłe. Bawimy się i miksujemy różne motywy zwierzęce ze sobą. Poza tym najlepiej żeby były w innej kolorystyce niż występują w naturze. Zielona panterka, różowy wąż. Ja postawiłam na szarości. Pewnie dlatego, że było lato, a w lato unikam kolorów. Przekora? Może trochę tak, a może ta piękna i barwna pora roku nie potrzebuje
więcej krzyku. Co innego szara i ponura jesień. Trzeba ją ożywiać, podkręcać i poprawiać sobie nastrój. 


Także dziś zostawiam Was z propozycją
dla wakacyjnych uciekinierek, a w kolejnych postach trochę koloru.  
Całuję :*
Pola

OUTFIT | STYLIZACJA
jumpsuit | kombinezon - americanoutlet.pl
sandals | buty na słupku - Steve Madden zalando.pl
handbag | torba - Vince Camuto







You Might Also Like

11 Comments

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy